vesperala Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Pagina de rezultate a motorului de căutare - este aspectul de care trebuie ţinut cel mai mult cont pentru succes online textul preluat de motorul de căutare este de obicei luat din tagurile folosite la site (description) în lipsa lor google de exemplu ia adesea din directorul www.dmoz.org descrierea siteului, dacă acesta este înregistrat în dmoz SERPS este lista cu pagini web care conţin cuvintele căutate de utilizator Contează mult 3 componente: -cuvintele căutate de către utilizatorul respectiv -listele proprii ale lui google, în funcţie de algoritmii săi, de pagerank etc... pentru a apărea mai în faţă e necesar un pagerank mai bun -listele plătite (acel sponsorized gălbui văzut uneori) acelea sunt reclame care apar la anumite cuvinte cheie. dar şi aici există o ierarhizare care se raportează la conţinutul siteului. în plus plata se face pentru anumite cuvinte cheie, keywords, pe care trebuie să le alegi cu grijă să fie dintre cele căutate frecvent Acest SERPS este important pentru orice webmaster deoarece se spune că 70% dintre utilizatorii de internet intră doar pe rezultatele căutării obţinute pe prima pagină afişată, fiind prea comozi pentru a căuta mai mult sau pur şi simplu găsind foarte repede ceea ce căutau. Cam cu 40% este mai mare numărul de clickuri pe primul listat, în raport cu următorul.. Trebuie prin urmare să descoperi cuvintele cheie, să adaugi această listă de cuvinte cheie în tag Keywords. Alegerea nu e mereu simplă cum pare, iar după aceea să le grupezi şi să stabileşti o ierarhie a grupurilor (priorităţi) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.