Jump to content
Vesperala Forum

Cum rezolvi o comanda gresita online? :(


Rocozaur

Recommended Posts

SAlutare....de cam o saptamana ma tot cert cu niste omuleti de la M******T.ro pe simplul fapt ca mi-a venit alt procesor decat le cerusem lor....totul e super ok..pe factura e trecut bine mersi..Athlon64....socket 754...dar eu m-am trezit cu un Sempron..pe AM2!....Si din nefericire atunci cand a venit coletul eu ma aflam la Brasov..asa ca taticul ar FI trebuit sa vada faptul ca ce e in pachet nu corespunde cu ce s-a comandat......din nefericire abia cand am ajuns acasa am observat problema si m-am apucat sa le fac reclamatie la cei care l-au trimis..doar ca......la prima reclamatie..m-am ales cu Bann...permanent..pe motive de spam!......hai fie..inteleg ca am uitat sa trec niste date ale comenzii......puteam foarte frumos sa postez din nou..de pe Acelasi cont...doar ca..na.......Si desi am cerut direct acolo pe forumul de reclamatii o solutionare a problemei ei nu au putut decat sa-mi arunce in fata..faptul ca trebuia sa verific coletul la primire....Apai nene..eu daca e sa comand un calculator..pe de-antregul...stau in mijlocul strazii sa-l desfac sa verific daca TOT ce mi-ati trimis este corect?....si daca nu observ atunci.....imediat ce a plecat curierul este prea tarziu??......Si pe langa asta mai si vin cu faza de genul "pozele postate de d-voastra nu dovedesc faptul ca acel procesor a fost luat de la noi".....De ce as fi ataat de prost incat sa cumpar de la altii alt procesor doar ca sa va fac voua scandal?...De aruncat banii pe fereastra voiam sa-i fac doar pt. acel procesor..Athlon64 3000+ VEnice....

 

Voi ce parere aveti de comportamentul evaziv al celor de la acest magazin cand vine vb de situatiunea mea?...Cum anume ar trebui sa-i bat la cap sa-mi capat marfa ceruta si nu ce a aruncat unul la nimereala intr-un plic?......[Cer solutii non-violente, pt. ca eu momentan sunt atat de pornit incat as arunca cu procesorul dupa ei :) ]......

Link to comment
Share on other sites

SAlutare....de cam o saptamana ma tot cert cu niste omuleti de la M******T.ro pe simplul fapt ca mi-a venit alt procesor decat le cerusem lor....totul e super ok..pe factura e trecut bine mersi..Athlon64....socket 754...dar eu m-am trezit cu un Sempron..pe AM2!....Si din nefericire atunci cand a venit coletul eu ma aflam la Brasov..asa ca taticul ar FI trebuit sa vada faptul ca ce e in pachet nu corespunde cu ce s-a comandat......din nefericire abia cand am ajuns acasa am observat problema si m-am apucat sa le fac reclamatie la cei care l-au trimis..doar ca......la prima reclamatie..m-am ales cu Bann...permanent..pe motive de spam!......hai fie..inteleg ca am uitat sa trec niste date ale comenzii......puteam foarte frumos sa postez din nou..de pe Acelasi cont...doar ca..na.......Si desi am cerut direct acolo pe forumul de reclamatii o solutionare a problemei ei nu au putut decat sa-mi arunce in fata..faptul ca trebuia sa verific coletul la primire....Apai nene..eu daca e sa comand un calculator..pe de-antregul...stau in mijlocul strazii sa-l desfac sa verific daca TOT ce mi-ati trimis este corect?....si daca nu observ atunci.....imediat ce a plecat curierul este prea tarziu??......Si pe langa asta mai si vin cu faza de genul "pozele postate de d-voastra nu dovedesc faptul ca acel procesor a fost luat de la noi".....De ce as fi ataat de prost incat sa cumpar de la altii alt procesor doar ca sa va fac voua scandal?...De aruncat banii pe fereastra voiam sa-i fac doar pt. acel procesor..Athlon64 3000+ VEnice....

 

Voi ce parere aveti de comportamentul evaziv al celor de la acest magazin cand vine vb de situatiunea mea?...Cum anume ar trebui sa-i bat la cap sa-mi capat marfa ceruta si nu ce a aruncat unul la nimereala intr-un plic?......[Cer solutii non-violente, pt. ca eu momentan sunt atat de pornit incat as arunca cu procesorul dupa ei :) ]......

 

Incearca again amiabil. O sa mearga.

 

In caz ca nu, desi ma indoiesc, iti sugerez urmatorul pas.

 

Inainte ar fi bine sa cunoasteti ca magazinele virtuale is tinta multor rauvoitori. De aici reactia lor initiala.

 

Plangere la politie la sectia economic. Si cereti explicit verificarea pe fisa de magazie si pe intervalul de livrare a seriei produsului trecut in factura. Lasand deranjul la o parte in mod cert veti primi produsul initial comandat. Mentionati si seria produsului primit.

 

E o cale carcotasa de a rezolva o problema insa da rezultate. Discutam generic.

Unul dintre produse sau e in plus sau in minus. Sau deloc intr-un caz rau pentru vanzator.

 

Politia economica in general are un slogan. "Noi nu dam amenzi precum garda financiara. Noi intocmim dosar penal. Sau inselaciune sau evaziune fiscala."

Zic si eu.

 

Tipii nu-s precum istetii de la circulatie. Is economisti versati. Si corupti unii, desigur.

Insa atata asteapta. Un pont.

 

Toate bune dumneavoastra.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Nu trebuie sa te feresti ca spui numele magazinului. Ba chiar te rog, sa stim si noi in ce magazine sa avem incredere.

Daca nici telefonic nu se rezolva, poti incerca sa te duci la OPC.

 

E o cale si aceasta. E de fapt cea mai civilizata. OPC-ul asta ar trebui sa reprezinte.

Insa ei nu pot demonstra ca produsul reclamat e acelasi cu cel primit. Practic daca se baga pierd in instanta. Inca nu au protocol ferm cu organele de cercetare si nu li se pot substitui. Nu pe online vanzari.

Dar e un inceput.

 

E bun punctul de vedere al lui Sef Neo!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...