Jump to content
Vesperala Forum
Sign in to follow this  
silverstar

Exista protectia consumatorului?

Recommended Posts

Putin probabil sa fie protejati consumatorii. Ca orice om fac zilnic cumparaturi si aproape de fiecare data mai sesizez cate ceva. Numai ca, chiar daca spun, nu ma aude nimeni.

Iata ce-am patit si ce-am facut zilele trecute:

 

Bomboana ca monedă...

 

... în drum spre casă, înainte de a urca, m-am oprit la alimentara de unde-mi fac zilnic cumpărăturile, să-mi iau apă, pâine şi ceva de mâncare. Am fost servită, am dat banii şi vânzătoarea mi-a dat restul cerându-mi douăzeci de bani că ea, ca de obicei, nu are rest... Am băgat mâna în buzunar după mărunţiş şi am găsit bomboanele primite ca rest la cumpărăturile de ieri. I le-am pus pe tejghea şi i-am spus că nici eu nu am mărunţiş, dar că-i ofer bomboane...

M-am întors şi am ieşit din magazin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai procedat corect, cu toate ca pe viitor aceleasi bomboane se vor intoarce iar la tine. Nu te indoi chiar asa de sprijinul celor de la protectia consumatorului, noi interactionam destul de des cu ei, si te asigur ca le pasa de sesizari. Ai fost vreodata la domnul Elisei ?, este inspector sef la OPC Bc. Cauta-l cand mai ai probleme de orice gen, legate de consum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Putin probabil sa fie protejati consumatorii. Ca orice om fac zilnic cumparaturi si aproape de fiecare data mai sesizez cate ceva. Numai ca, chiar daca spun, nu ma aude nimeni.

Iata ce-am patit si ce-am facut zilele trecute:

 

Bomboana ca monedă...

 

... în drum spre casă, înainte de a urca, m-am oprit la alimentara de unde-mi fac zilnic cumpărăturile, să-mi iau apă, pâine şi ceva de mâncare. Am fost servită, am dat banii şi vânzătoarea mi-a dat restul cerându-mi douăzeci de bani că ea, ca de obicei, nu are rest... Am băgat mâna în buzunar după mărunţiş şi am găsit bomboanele primite ca rest la cumpărăturile de ieri. I le-am pus pe tejghea şi i-am spus că nici eu nu am mărunţiş, dar că-i ofer bomboane...

M-am întors şi am ieşit din magazin...

servita...!?!

atunci... :kissing:

exista! ...din pacate noi nu apelam atata cat ar trebui sa urnim cate ceva :imao:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta este...daca la noi in tara coruptia e boala generala!dar te asigur ca mai sunt si destule "exceptii"care-si fac treaba!

 

In ceea ce primeste bomboanele -rest,e si vina noastra ca le acceptam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haz de necazul consumatorilor

 

 

La brutarie

- As dori o paine de un kilogram. Cat costa?

- Opt sute raspunse brutarul. Poftim!

- Dar painea aceasta este mai usoara, spuse clientul cantarind-o in mana.

- Nu-i nimic, raspunse brutarul impertinent. O sa fie mai usor de carat.

- Poftim banii,zise clientul, aruncand pe tejghea sase sute.

- Nu sunt suficienti. Mai trebuie.

- Nu-i nimic replica clientul. O sa fie mai usor de numarat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Protectia consumatorului NU exista! daca esti parlit ia-ti gandul ca vei rezolva ceva! Toate firmele ii ung pe cei de la ANPC si OPC si omul de rand .........

Din pacate, pe mine m-au dezamagit cei de pe OPC. Nu stiu cum o fi prin Bucuresti, poate e alta treaba..dar prin Moldova e jale. Am avut probleme si nu au facut nimic. Nu vreau sa intru in detalii, dar cred ca oamenii astia isi iau banii degeaba. Nu exista protectia consumatorului, cascati ochii mai mari cand cumparati ceva, cel putin eu asa fac; si daca oi avea probelem, am sa incerc sa le rezolv pe cale amiabila, la fata locului. Mai rar in tara asta oameni drepti care apara anumite lucruri si care isi fac treaba cum trebuie..pacat..

Share this post


Link to post
Share on other sites
cascati ochii mai mari cand cumparati ceva,

CLAR! :lol: :lol: Daca nu citesti eticheta si cumperi orez in loc de zahar, sau sfecla in loc de cartofi, atunci mai bine nu suna la ANPC. :ha: :ha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va contrazic. OPC-ul ia fiecare sesizare facuta in scris, telefonic, pe mail si merge pe teren la locul in cauza inspectand problema. De cele mai multe ori, se returneaza banii clientului si se aplica amenda de 500 ron magazinului pentru pret gresit, informare gresita. pentru produse expirate poate ajunge amenda si la 2.000 ron.

 

Ca sa va dati seama ca "treaba merge", cereti numar de inregistrare la problema dvs si apoi in cateva zile itrebati de solutionarea problemei avand nr...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...