radups Posted May 11, 2009 Report Posted May 11, 2009 Am o masina de spalat Whirlpool AWT 5088/4 cu placa electronica defecta. Stie cineva unde pot gasi o placa ? Quote
LIVIA Posted May 11, 2009 Report Posted May 11, 2009 eu am aceiasi marca ,in cartea tehnica a masinii sunt numerele de telefon de la sediile din fiecare oras, eu de acolo am luat cilindri, faceti comanda si va vor aduce in maxim 2 saptamani Quote
radups Posted May 12, 2009 Author Report Posted May 12, 2009 eu am aceiasi marca ,in cartea tehnica a masinii sunt numerele de telefon de la sediile din fiecare oras, eu de acolo am luat cilindri, faceti comanda si va vor aduce in maxim 2 saptamani Multumesc. In cazul mai aveti cartea (eu nu o mai gasesc) ati putea sa-mi transmiteti coordonatele firmei / firmelor din Cluj-Napoca ? Multumesc anticipat. Quote
burvi2001 Posted May 12, 2009 Report Posted May 12, 2009 Multumesc. In cazul mai aveti cartea (eu nu o mai gasesc) ati putea sa-mi transmiteti coordonatele firmei / firmelor din Cluj-Napoca ? Multumesc anticipat. De ce nu incerci asta ? http://www.whirlpool.ro/telephone.php Quote
LIVIA Posted May 12, 2009 Report Posted May 12, 2009 in Cluj aveti doar o firma autorizata Coop Electroservice SRL_Str. Horia, nr.8, Cluj_nr. tel.064432565 daca doriti si din orase apropiate va pot da adresele sper sa va fie de ajutor Quote
Recommended Posts