Jump to content
Vesperala Forum
Sign in to follow this  
Rocozaur

Metode de evaulare Bulgaresti :D

Recommended Posts

Buuun. Un profesor bulgar[mai degraba, invatator], le-a cerut elevilor sai[varsta ~ 10 ani] sa scrie toate cuvintele cunoscute de ei. Apoi, le-a cerut sa le imparta in categorii, de la "injurioase" la "de bun simt". Evident, dupa parerea fiecaruia. Copii au dus treaba la bun sfarsit. Insa, cand au ajuns acasa, cativa parinti au fost oripilati de cate injuraturi si cuvinte porcoase sunt prezente in caietele copiilor lor. Asa ca ce-au facut ei?? S-au trezit sa puna intreaga scoala in capul profesorului! Se va porni o ancheta care va verifica modul in care acesta isi tine lectiile in fata elevilor pt. a i se putea permite mai departe sa predea. Apai, eu nu am decat o intrebare sincera, directa si cat se poate de clara : Cu ce este vinovat profesorul ca acei copii mici au in principal un vocabular format din injurii si cuvinte porcoase? Nu este cumva vina parintilor aici?! Mi se pare o absurditate sa dai vina pe profesor, ca ai vazut la copilul tau injuraturi pe caiet. erau scrise de mana copilului tau si nu de profesor, si in mod cert acel invatator nu i le-a dictat!

 

Ma rog, eu in acest caz sunt cat se poate de acord cu profesorul. A incercat sa vada ce gargauni misuna in capsorul copiilor si a incercat sa le dea sansa sa se autoevalueze. SI pt. asta va fi foarte probabil pedepsit! Este corecta o asemenea abordare? Voi daca ati fi profesori si veti incerca la fel sa puneti elevii sa gandeasca, vi s-ar parea corect sa va sara parintii in cap, atunci cand ei nu stiu sa-si vada propriile defecte in educatia odraslelor?!

 

:ang: :ang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate si la noi s-ar fi intamplat la fel. Chiar daca nu stii sigur tara, e clar ca e din fostul lagar comunist, pentru ca aici parintii au fost indoctrinati de vechiul regim si nu suporta un om care gandeste altfel decat ei. Acest profesor ar fi fost lauddat in occident, dar in partea asta de lume i-au dat la cap. Sper ca macar colegii lui sa-l sustina.

 

In plus multi parinti cred ca odrasla lor e cea mai cuminte, chiar daca le arati clar ca e o panarama. O gramada de parinti (mai ales cei care nu prea dau pe la sedinte) s-ar cruci sa auda ce ne aud noua urechile in pauze. Dar, cum am spus, cel care trage semnalul de alarma e dat jos din tren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recunosc, Nici eu nu vad latura educativa a metodei aplicate si nici nu inteleg exact ce anume a vrut profesorul respectiv sa demonstreze. Pe de alta parte,, cei care NU traiesc pe alta planeta si au iesit in viata lor din casa, inevitabil au venit in contact cu exprimari vulgare. Eh, asta este. Nu e un capat de tara. Insa totusi :blush: una e sa auzi cuvinte de astea din gura unui taximetrist, soldat, sau sofer de basculanta (sau orice altceva, dar adult),, si alta e sa le auzi de la un copil de 10 ani. :huh: ... iar acordul tacit al profului a fost o mare greseala. .......parerea mea.

 

Retin o intamplare de prin clasa a 11-a. (sau 12-a poate... dar oricum, nu conteaza)

La un moment dat, dupa un bal al bobocilor, unul din profi impreuna cu cativa colegi de la noi din clasa, si inca vreo cativa de prin clasele paralele s-au dus undeva la un local si au baut o noapte intreaga impreuna, de a iesit destul de nasol spre sfarsit. Bine-nteles, dupa intamplarea asta, colegii respectivi au renuntat definitiv la politeturi fata de el.

 

Cand o data i-ai acordat elevului dreptul sa te strige dupa porecla, NU mai exista cale de intoarcere. :nono:

Eu pana si in ziua de azi ma minunez cand imi amintesc cum mergeam in grup pe coridor,

si majoritatea ziceam "Buna ziua" iar astia, pretenarii ... "Salut, Lulu." :imao: :imao: :imao:

 

 

... acelasi lucru fiind valabil si in cazul de fata:

Dreptul folosirii vocabularului "extins" odata acordat, apoi asa ramane si adio!! Aici nu exista optiunea "Undo" (Ctrl+Z).... :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca profesorul respectiv a dorit sa testeze nivelul de pozitionare al fiecarui elev in sfera aspectelor socio-relationale si gradul de discernamant al acestora, ca punct de plecare in activitatea diferentiata si individualizata de educatie, dupa parerea mea, a procedat corect. Chiar original. Daca este criticat la unison s-ar putea sa existe detalii pe care nu le cunoastem noi si care pot schimba, evident, datele problemei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tind sa-i dau dreptate Narcisei. Una e sa vezi daca elevii tai folosesc cuvinte obscene (pentru asta putea sa-i inregistreze intr-o pauza, dar a vrut sa ii faca pe elevi sa constientizeze ca nu e bine sa le foloseasca) si sa le atragi atentia parintilor ca poate au gresit pe undeva in educatia odraslelor, si e cu totul altceva sa folosesti tu ca profesor aceste cuvinte in fata elevilor, eventual sub influenta licorilor bahice.

 

Latura educativa a fost mai degraba pentru parinti. Profesorul a vrut sa traga un semnal de alarma, sa-i faca mai atenti cu cine se intalnesc copiii lor si ce discuta. Un parinte responsabil ar fi mustruluit copilul si i-ar fi luat din "privilegii" (televizor, calculator, bani de buzunar etc), nu ar fi sarit in capul profului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pufonel, vedem diferit problema: Tu nu ai copii dar predai la scoala, iar eu invers. :)

 

.... sa le atragi atentia parintilor ca poate au gresit pe undeva in educatia odraslelor ...

Explica-mi te rog unde a gresit un parinte care la un moment isi aude copiii folosind termeni vulgari, pe care SIGUR nu in familie i-a auzit.

Deci la gradinita probabil. (sau la scoala ... ma rog). Nu de la educatoare, nu asta incerc sa insinuez :lol:

 

Insa oricum, concluzia ta mi se pare gresita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai am scris putin mai jos. Un parinte poate sa fie atent ce face copilul lui, pentru ca, daca stie cuvintele astea, SIGUR le va folosi si acasa la un moment dat. E adevarat, parintele nu poate sa faca mai mult de atat, dar nu e normal nici sa sara in capul profesorului care tot spre binele copilului ii atrage atentia.

 

Am dat de multi parinti care cred ca odraslele lor sunt niste ingeri si, cand le spunem cum se poarta si cum vorbesc la scoala, prima reactie e de genul: "Nu se poate, al meu/a mea face asa ceva???" :unbelieve: Cred ca esti de acord cu mine ca un copil nu poate sa se comporte ca un inger acasa si taman pe dos la scoala. Ca parinte, daca esti dispus si daca poti sa-ti petreci putin timp cu copilul, o sa observi daca are probleme de comportament si vei actiona mai bine decat poate s-o faca un invatator sau profesor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Un parinte poate sa fie atent ce face copilul lui, pentru ca, daca stie cuvintele astea, SIGUR le va folosi si acasa la un moment dat.

E adevarat, parintele nu poate sa faca mai mult de atat, dar nu e normal nici sa sara in capul profesorului care tot spre binele copilului ii atrage atentia.

Pana aici sunt perfect de acord, insa hai sa ne intoarcem la profesorul bulgar.

 

Crede-ma ca fiecare elev de 10 ani distinge perfect care termeni se pot folosi oficial si care NU.

... sau tie ti s-a intamplat vreodata ca un elev sa scape din greseala vreo vulgaritate in lucrarea de control? Asa-i ca nu? :)

Sunt absolut convins ca niciun elev nu ar asterne vulgaritati pe hartie fara ca profesorul sa isi fi dat acordul .... sau chiar mai mult de atat.

 

Hai sa facem un exercitiu de imaginatie ... Profesorul isi exprima cerintele, iar copiii stau nedumeriti, se uita unii la altii si nu isi cred urechilor.

Deci tema lucrarii trebuie repetata, explicata, eventual si exemplificata. Acum imagineaza-te in postura asta in fata clasei. Ti se pare OK? ...... Mie nu.

Eu oricum ma uit, mie gestul mi se pare antieducativ. :blush: deci nu needucativ, ci ANTIeducativ.

 

Si inca ceva!! Faptul ca profesorul iti indeamna copilul sa foloseasca cuvinte la care tu ca parinte ai lucrat saptamani bune sa i le elimini din vocabular,, iar dupa toate astea, sa mai fii si acuzat ca nu iti educi corespunzator copilul,.... pfff... asta chiar mi se pare culmea!

 

... c'mon man,, stiu ce inseamna breasla si stiu ce inseamna solidaritatea, insa din moment s-a iscat scandal din treaba asta, inseamna ca n-oi fi eu singurul care gandeste asa. :pardon:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tu ca parinte ai lucrat saptamani bune sa i le elimini din vocabular[/u]

...

 

Pai daca ar fi fost real eliminate copilul respectiv nu le mai scria, care-i problema? Ramanea una din coloane alba ca neaua! Tocmai asta a vrut sa afle si bietul invatator, care a avut nefericita inspiratie sa se abata de la prafuitele sabloane. Si canoane. Si nici nu s-ar fi "molipsit" vreun inocent de la ceilalti, intrucat este foarte clar ca invatatorul respectiv a tinut lucrarile pentru el, sa stie unde trebuie sa intervina, nu le-a citit in fata clasei. Dar, asa-i trebuie, daca n-a tinut pasul cu pretentiile parintilor moderni, priceputi la toate, ca atare l-am rastignit, l-am ingropat si note mici i-am dat! :rip: :evil: Sa dea naiba sa mai scoata capul de-acolo si sa mai incurce procesul educativ cu metodele lui perimate de evaluare! Si sa mai strice si armonia de pe forumul nostru ! Eeeeeeee... :ang:

P.S. Pufonel, retragerea se face prin usa din spatele cancelariei. Si , tot acolo, replierea.

Edited by Narcisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pai daca ar fi fost real eliminate copilul respectiv nu le mai scria, care-i problema?
Spui asta de parca nu ai sti perfect ca eliminarea se face treptat, iar rezultatul este aproximativ si trebuie sustinut continuu. Pe de o parte nu expui copilul la noi surse de vulgaritati, pe de alta parte il corectezi de cate ori mai are tendinta de a folosi acele cuvinte.

 

Sa dea naiba sa mai scoata capul de-acolo si sa mai incurce procesul educativ cu metodele lui perimate de evaluare! Si sa mai strice si armonia de pe forumul nostru ! Eeeeeeee... :ang:
Armonia de pe forumul unde nu doar vulgaritatile sunt strict interzise ci si amintirea unor probleme sociale grave?

 

pe acest forum eu nu doresc cele 3 teme de care am mai vorbit: sex, droguri şi terorism.
Oare de ce? :hm: Pentru ca sunt antieducative si ne indispun chiar si pe noi ca adulti? ... de copiii de 10 ani sa nu mai vorbesc.

 

Narcisa, crezi ca ar merge o evaluare bulgareasca? Oare ar fi constructiva?

Oare ce am afla? Cine ar fi vinovat, si ce relevanta ar avea rezultatele?

 

 

:hatoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spui asta de parca nu ai sti perfect ca eliminarea se face treptat, iar rezultatul este aproximativ si trebuie sustinut continuu. Pe de o parte nu expui copilul la noi surse de vulgaritati, pe de alta parte il corectezi de cate ori mai are tendinta de a folosi acele cuvinte.

 

Armonia de pe forumul unde nu doar vulgaritatile sunt strict interzise ci si amintirea unor probleme sociale grave?

 

Oare de ce? :hm: Pentru ca sunt antieducative si ne indispun chiar si pe noi ca adulti? ... de copiii de 10 ani sa nu mai vorbesc.

 

Narcisa, crezi ca ar merge o evaluare bulgareasca? Oare ar fi constructiva?

Oare ce am afla? Cine ar fi vinovat, si ce relevanta ar avea rezultatele?

 

 

:hatoff:

 

Ia te uita, se duse naiba armonia cu toate contractele de neagresiune cu tot! :tomato: 'NightShift' , ma grabesc sa retractez totul. :cry: Nu ar merge nicidecum o evaluare bulgareasca, noi trebuie sa pastram pana la capat specificul national, sa gandim si sa simtim romaneste, de ce sa ne pierdem identitatea?!? Nicio relevanta n-ar avea. Mergem in continuare pe "incercare- eroare", e mult mai sanatos, de ce sa aflam prea multe si prea devreme? Ma desolidarizez ferm de nazbatiile colegului bulgar si promit ca nu-i voi pune in ruptul capului pe copii sa scrie asa ceva. Ca-i mult mai usor sa deseneze.:yes: :doh: :secret:

:rade: :hug:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am urmarit si eu posturile voastre, cu interes, si ma bucura ca la ele au participat atat profesori-parinti, profesori-neparinti cat si parinti-neprofesori.

 

Deasemenea mi se pare corect, ori mai bine spus, normal, ca parerile sa difere.

 

Dar nu reusesc sa inteleg care a fost scopul precis al acelui profesor, ce a vrut sa demonstreze, dar mai ales cum a inteles sa corecteze ceea ce urma sa descopere ?

Ca micutii asculta pe strada, in clasa, etc, tot felul de obscenitati nu cred ca trebuia sa reprezinte o surpriza neasteptata pentru dl. profesor. Cred ca inca din momentul cand invatam sa mergem si sa iesim singuri din casa suntem predispusi la asemenea poluare sonora.

Bun, deci, la sfarsitul testului, urma sa afle dumnealui, nu doar daca stiu ceva cuvinte murdare, ci si "calitatea" lor, ori cantitatea si diversitatea.

 

Si ?

 

Care era pasul urmator ?, spalarea creierelor sau care ?

Sa li se explice, pe baza tabelelelor facute de ei care sunt murdare si ca nu mai trebuiesc folosite deoarece nu-i frumos ?

 

 

Sa fim seriosi, la 10 ani, deja constientizau si ei care erau cuvintele murdare si care nu, si ca nu este frumos sa le foloseasca, altfel nu le-ar fi trecut singuri la categoria "urate", nu era nevoie sa le puna pe tapet, ca la un concurs de desen.

 

Mie mi se pare mai curand o provocare neinspirata din partea profesorului asupra lor, rezultatul estimat fiindu-i deja cunoscut dinainte. Era suficient sa incerce sa gaseasca o cale, la nivelul lor, si sa le explice ca nu este frumos sa folosesti cuvinte murdare,... care sunt acelea nu trebuia sa aiba el indoiala ca ei nu stiu, sau ca le-a scapat vreunul.

 

 

Pufonel, spunea, mai sus, ca un copil daca stie cuvinte urate le va folosi si acasa...la un moment dat, ei bine nu este asa, sau nu trebuie generalizat, cum la fel nu trebuie generalizat ca acest aspect negativ isi are, fara exceptie, radacinile in familie.

 

Familia nu va putea niciodata sa astupe urechile copilului pe strada. Poate doar sa contracareze si sa-si educe copilul sa nu foloseasca cuvintele obscene, si de multe ori poate si reuseste

 

...apoi, vine un domn profesor si-i pune, in mod oficial, sa foloseasca ceea ce parintii s-au chinuit sa le explice ca nu trebuie vorbit ori scris, chiar si numai pentru pretextul folosit de dumnealui, acela al unei ore educative.

 

Dar daca ar fi avut intentia educatiei sexuale ?...i-ar fi pus in actiune pe toti sa vada care si cat stie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am urmarit si eu posturile voastre, cu interes, si ma bucura ca la ele au participat atat profesori-parinti, profesori-neparinti cat si parinti-neprofesori.

Nu are relevanta, insa precizez ca fapt divers ca parintele neprofesor din combinatia de mai sus, are la randul lui un parinte profesor. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pufonel, vedem diferit problema: Tu nu ai copii dar predai la scoala, iar eu invers. :)

 

 

Nu are relevanta, insa precizez ca fapt divers ca parintele neprofesor din combinatia de mai sus, are la randul lui un parinte profesor. :)

 

Ieri vedeai lucrurile diferit :)

 

In fine, acea fraza era pur introductiva, nu s-a dorit cu caracter relevant, era doar o statistica participativa...atat.

 

Opinia mea incepea cu randul imediat urmator.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma rog, eu in acest caz sunt cat se poate de acord cu profesorul. A incercat sa vada ce gargauni misuna in capsorul copiilor si a incercat sa le dea sansa sa se autoevalueze. SI pt. asta va fi foarte probabil pedepsit! Este corecta o asemenea abordare? Voi daca ati fi profesori si veti incerca la fel sa puneti elevii sa gandeasca, vi s-ar parea corect sa va sara parintii in cap, atunci cand ei nu stiu sa-si vada propriile defecte in educatia odraslelor?!

 

:ang: :ang:

 

 

Cadrul didactic a avut o intentie. Cred. Un studiu sa spunem.

A folosit pentru asta un lucru neortodox(suntem in Balcani, sa spunem).

I-a pus pe copii sa separe cuvintele. Coloana alba de care spunea Narcisa pica.

Le-a indus ideea cum spunea si NightShift plastic ca se pot trage de sireturi cu dascalul. Prin folosirea de cuvinte de ambele

culori. Practic i-a manipulat. La zece ani asemenea permisiune din partea dascalului ii mina de aur pentru un copil.

Practic se putea folosi de animale. Care-s bune si care-s rele. De prada, domestice... La nivelul celor zece ani is valabile inca diferentele astea.Obtinea o statistica daca asta era scopul real apropiata de scopul declarat.

 

Is de acord cu parintii care au protestat. Intentia profesorului nu e definita clar. Ii ascunsa.

 

 

LE: Am editat NightShift. Am mancat litere. Scuze.

Edited by RoAp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ieri vedeai lucrurile diferit :)

Nu, nu;; la fel am vazut lucrurile si ieri, si la fel le vad si astazi. ... Parintele profesor il am de mult :)

... dar asta bine-nteles, nu are legatura cu parerea mea in legatura cu metodele profesorului bulgar.

 

Precizarea mea nu are legatura cu subiectul.... practic trebuie considerata off-topic. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am recitit cu mai multa atentie postul de la care a plecat discutia si am descoperit ca totusi invatatorul a facut o mare greseala. El nu trebuia sa dea testele pe caiet, ci pe niste foi pe care sa le opreasca si sa le prezinte parintilor intr-o sedinta. Daca a procedat cum zice Rocozaur, cred si eu ca parintii i-au sarit imediat in cap: "uite cu ce prostii se ocupa copilul meu la ore!"

 

Invatatorul trebuia sa faca o sedinta cu parintii (neaparat fara copii) in care sa le prezinte concluziile sale si sa traga un semnal de alarma.

 

RoAp: nu sunt de acord cu teoria manipularii. Intentia e clara: sa vada in primul rand daca toti copiii sunt constienti ca NU trebuie sa foloseasca unele cuvinte. Eu nu ma indoiesc ca nu toti copiii au facut impartirea corecta si ca macar cativa au pus la cuvinte de bun simt unele care nu erau deloc asa. Si iarasi nu ma indoiesc ca invatatorul i-a corectat, nicidecum nu le-a dat mana libera sa foloseasca aceste cuvinte. Repet, singura lui mare greseala a fost modul de prezentare a rezultatelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am recitit cu mai multa atentie postul de la care a plecat discutia si am descoperit ca totusi invatatorul a facut o mare greseala. El nu trebuia sa dea testele pe caiet, ci pe niste foi pe care sa le opreasca si sa le prezinte parintilor intr-o sedinta. Daca a procedat cum zice Rocozaur, cred si eu ca parintii i-au sarit imediat in cap: "uite cu ce prostii se ocupa copilul meu la ore!"

 

Invatatorul trebuia sa faca o sedinta cu parintii (neaparat fara copii) in care sa le prezinte concluziile sale si sa traga un semnal de alarma.

 

RoAp: nu sunt de acord cu teoria manipularii. Intentia e clara: sa vada in primul rand daca toti copiii sunt constienti ca NU trebuie sa foloseasca unele cuvinte. Eu nu ma indoiesc ca nu toti copiii au facut impartirea corecta si ca macar cativa au pus la cuvinte de bun simt unele care nu erau deloc asa. Si iarasi nu ma indoiesc ca invatatorul i-a corectat, nicidecum nu le-a dat mana libera sa foloseasca aceste cuvinte. Repet, singura lui mare greseala a fost modul de prezentare a rezultatelor.

 

Ba ii definita clar ideea manipularii. Ii interesant scopul. Toti au marjat pe asta.

Pustanii au avut o oferta. Inainte sa scrie li s-a comunicat fara echivoc ca pot scrie si apoi sa inparta

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun baiat, Rocozaur, bine le-a mai ticluit! Arunca aici ditamai bomba si pe-aici ti-e drumul :run: , ia-l de unde nu-i! :confused: Rocozaur, hai degraba, sa-ti prezentam raportul cu concluziile :clapping: Comisia ad-hoc a avut urmatoarea structura : Narcisa- stanga proletara, Pufonel -centru stanga, NightS., Orpheus, RoAp -dreapta revolutionara. Un calcul simplu ne duce la un raport de 1,5:3,5. La momentul inchiderii editiei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bun baiat, Rocozaur, bine le-a mai ticluit! Arunca aici ditamai bomba si pe-aici ti-e drumul :run: , ia-l de unde nu-i! :confused: Rocozaur, hai degraba, sa-ti prezentam raportul cu concluziile :clapping: Comisia ad-hoc a avut urmatoarea structura : Narcisa- stanga proletara, Pufonel -centru stanga, NightS., Orpheus, RoAp -dreapta revolutionara. Un calcul simplu ne duce la un raport de 1,5:3,5. La momentul inchiderii editiei.

Poti sa pui cam 1,8:3,2, pentru ca eu am avut doar obiectii minore, legate de prezentare. Si, daca stau sa ma gandesc mai bine, Rocozaur si-a exprimat si el parerea in primul post, deci situatia se apropie de echilibru :tease:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze Narcisa, insa nu am prea mai dat prin forum de o perioada, si cum la vreo 2-3 zile de la primul post nu am vazut nici un raspuns..am zis sa astept..poate poaate apare vreo parere..si ghici acuma cand intru, cu ce ma aleg: Un mini-razboi in toata regula :shooting: :emo-duel: :horse:

 

Asa ca hai sa mai intervin si eu, incercand sa-mi justific din nou parerea: Sunt de acord cu ce a facut profesorul cerand elevilor sai sa-si auto-evalueze vocabularul, intrucat nu el este cel ce dicta care sunt cuvintele de bun simt sau jignitoare. a lasat pe elevi sa decida asta. Si buon, tu ca parinte cand vezi ca in caietul tau, copilul crede ca a folosi jigniri este un lucru de "bun-simt", atunci profesorul este de vina?!

 

Si eu as da acest test unor elevi sa le vad reactia :) Si nu ca lucrari. Ca lucrari nu ar trebui sa le pastrez eu si sa le prezint intr-o sedinta oficiala la parinti : elevul X considera asta, evelul Y considera asta...etc. pt. ca atunci eu judec problema si nu ii las pe elevi si parinti sa se judece singuri :) Ori tocmai asta cred ca a fost scopul experimentului. Ar fi o imbecilitate absoluta ca tu ca profesor, dupa ce sa injuri la ore sa le ceri elevilor sa evalueze ce spui tu, pt. ca evident asta ar insemna sa te puna direct la zid si sa arunce cu rosii in tine, intrucat tu reprezint acel lucru jignitor. Gest Sinucigas. Sa-i manipulezi pe elevi in asa fel incat parintii dupa ce vad cate injuraturi sunt scrise pe caietul elevilor sa se monopolizeze si sa te dea afara din scoala :ping:

 

Desi incerc sa fiu impartial si sa vad ambele fete ale problemei, vad ca tot de acord cu profesorul pic :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ca venisi, mare nevoie aveam de-o mana de ajutor, cu-asa piese grele pe celalalt taler! Deci , la deschiderea editiei se constata cu satisfactie ca raportul buclucas se modifica, devenind 2,8:3,2. Asteptam intariri , oferim garantii solide si ferme. :cent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hai să vă spun şi eu, nu o părere ci ce-ar fi făcut Narcisa dacă unul dintre copii eram eu...

 

:allwrong: ahaaaaaaaaaaaaaa, deci pe-astea le-ai învăţat repede, dar Scrisoarea III nu o ţii minte?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hai să vă spun şi eu, nu o părere ci ce-ar fi făcut Narcisa dacă unul dintre copii eram eu...

 

:allwrong: ahaaaaaaaaaaaaaa, deci pe-astea le-ai învăţat repede, dar Scrisoarea III nu o ţii minte?

Inevitabil , asa se intampla. Si, cu oarecare sansa, scapai de monitorizare dupa circa o jumatate de an. :ang:

Domnului profesor, cu multumiri! :reverence:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
hai să vă spun şi eu, nu o părere ci ce-ar fi făcut Narcisa dacă unul dintre copii eram eu...

 

:allwrong: ahaaaaaaaaaaaaaa, deci pe-astea le-ai învăţat repede, dar Scrisoarea III nu o ţii minte?

Creed ca o astfel de reactie a urmarit sa obtina si profesorul, in niciun caz ceva de genul Asta faceti voi toata ziua la ore??? Din pacate parintii nu au priceput acest lucru, drept dovada ca nu prea au trecut pe la scoala sa vada ce fac copiii lor pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...