vesperala

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Retineti

Se recomanda evitarea publicarii de adrese de email sau date personale (telefon , adresa). Cei ce doresc va pot scrie mesaj personal, sau puteti seta sa vi se trimita email prin intermediul forumului, cu pastrarea confidentialitatii adresei.

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Cumpar Dacia 1300, in vederea restaurarii

Chelariu
post Jan 30 2008, 09:39 PM
Post #1


LittleStar
Group Icon
*

Group: Stars
Posts: 22
Joined: 30-January 08
Member No.: 83



Cumpar Dacia 1300, an fabricatie maxim 1980, ma deplasez in toata tara, ideal e sa fie de la proprietar trecut in acte.
Masina va face obiectul unui amplu proiect de restaurare.
Ofer si cer seriozitate maxima.

Contact:
YM si mail : mariusdanielchelariu@yahoo.com
Tel. 0742 130 786

Multumesc!

Cu stima,
Daniel Chelariu
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

Chelariu
post Apr 28 2008, 05:19 PM
Post #2


LittleStar
Group Icon
*

Group: Stars
Posts: 22
Joined: 30-January 08
Member No.: 83



Inca valabil cu mentiunea ORICE MODEL DE DACIE, fabricatie pana in 1995.
Cu sau fara ITP!
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

RoAp
post May 5 2008, 07:42 PM
Post #3


StarGazer
Group Icon
******

Group: Stars
Posts: 7,854
Joined: 2-January 08
Member No.: 31



QUOTE (Chelariu @ Apr 28 2008, 06:19 PM) *
Inca valabil cu mentiunea ORICE MODEL DE DACIE, fabricatie pana in 1995.
Cu sau fara ITP!


Fa-mi oferta la un model 77. D1300.

Originala, stare de colectie. Schimbari: defazorul(facut la comanda),lampi laterale si sigla UAP modificate(puteam sa fac rost de ele insa prin furt, ori nu fac asta), esapamentul(imposibil sa reziste atatia ani, tubul coborator e original). Set Kolbenschmidt(mana mea dar nu se pune).

Puncte forte: volanul(stoc armata), cutia de viteze(128 dinti pe trenul fix, fara strop de uzura), tampoane mari
pe barele de protectie, capace de fabrica, lampi spate inclusiv auxiliarele de origine, calandru radiator, protectia fonica. Si nu in ultimul rand solex(serie mica). Sa va aud.
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

Chelariu
post May 5 2008, 07:43 PM
Post #4


LittleStar
Group Icon
*

Group: Stars
Posts: 22
Joined: 30-January 08
Member No.: 83



Normal in jurul a 1000 de euro face, cu asteptare.
Banul jos, ultima strigare, din partea mea , 500 de euro, plus actele.
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

RoAp
post May 5 2008, 07:47 PM
Post #5


StarGazer
Group Icon
******

Group: Stars
Posts: 7,854
Joined: 2-January 08
Member No.: 31



QUOTE (Chelariu @ May 5 2008, 08:43 PM) *
Normal in jurul a 1000 de euro face, cu asteptare.
Banul jos, ultima strigare, din partea mea , 500 de euro, plus actele.


Ce va nemultumeste la ea?
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

Chelariu
post May 5 2008, 07:56 PM
Post #6


LittleStar
Group Icon
*

Group: Stars
Posts: 22
Joined: 30-January 08
Member No.: 83



Nimic, mai ales ca discutam, ideal ar fi sa fie pe baza unor poze.Am zis ca daca e asa cum spuneti, face 1000 de euro, dar tb asteptat colectionarul care sa dea banii astia. Eu vroiam ceva pt restaurare, adica la care sa mai pun ceva la punct, dar nu e o problema ca masina e impecabila.
Esentialul, si aici voiam sa ajung este ca nu mi permit sa va dau 1000 de euro pe ea.Adica nu am disponbila suma asta .

Cu stima,
Daniel Chelariu
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

RoAp
post May 5 2008, 08:08 PM
Post #7


StarGazer
Group Icon
******

Group: Stars
Posts: 7,854
Joined: 2-January 08
Member No.: 31



QUOTE (Chelariu @ May 5 2008, 08:56 PM) *
Nimic, mai ales ca discutam, ideal ar fi sa fie pe baza unor poze.Am zis ca daca e asa cum spuneti, face 1000 de euro, dar tb asteptat colectionarul care sa dea banii astia. Eu vroiam ceva pt restaurare, adica la care sa mai pun ceva la punct, dar nu e o problema ca masina e impecabila.
Esentialul, si aici voiam sa ajung este ca nu mi permit sa va dau 1000 de euro pe ea.Adica nu am disponbila suma asta .

Cu stima,
Daniel Chelariu


O sa atasez poza. Nu e treaba de bani neaparat. Prefer sa o dau cuiva care are unde sa o tina. Si sa tina la ea.
Situatia mea de acum nu mai imi permite sa am timp sa ma mai ocup de pasiunea pentru masini vechi.
Pur si simplu se degradeaza daca nu te ocupi de ele. Mai am o "fiara", prima mea masina. Un Trabant 601S.
Zace saraca de ani de zile.

Mi-ar placea sa ajunga pe maini bune. Tot binele dumneavoastra. roap.
Am sa ma gandesc la propozitia dumneavoastra.
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

Chelariu
post May 5 2008, 08:26 PM
Post #8


LittleStar
Group Icon
*

Group: Stars
Posts: 22
Joined: 30-January 08
Member No.: 83



Eu dispun de garaj, am scule, viziunea necesara unui astfel de proiect si sunt si dispus de o investitie in timp in masina. Am o pasiune aparte pentru D1300.
In cazul in care aveti timp sa stam de vorba, sa facem schimb de poze si experiente, si sa va arat primul meu proiect, mai aparte, ce i drept, putem sta de vorba pe messenger.Id ul meu este mariusdanielchelariu.Saptamana asta sunt foarte ocupat, dar de luni sper la mai multa liniste, ca sa mi adun gandurile.

Cu stima,
Daniel Chelariu
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

RoAp
post May 5 2008, 08:40 PM
Post #9


StarGazer
Group Icon
******

Group: Stars
Posts: 7,854
Joined: 2-January 08
Member No.: 31



QUOTE (Chelariu @ May 5 2008, 09:26 PM) *
Eu dispun de garaj, am scule, viziunea necesara unui astfel de proiect si sunt si dispus de o investitie in timp in masina. Am o pasiune aparte pentru D1300.
In cazul in care aveti timp sa stam de vorba, sa facem schimb de poze si experiente, si sa va arat primul meu proiect, mai aparte, ce i drept, putem sta de vorba pe messenger.Id ul meu este mariusdanielchelariu.Saptamana asta sunt foarte ocupat, dar de luni sper la mai multa liniste, ca sa mi adun gandurile.

Cu stima,
Daniel Chelariu


Pentru ceea ce spuneti dumneavoastra am sa imi fac timp. Sper.
Oful meu cel mai mare e restaurarea unui 1325. Modelul 1300/1310 a pierdut cand eram eu in scoala licenta de participare la curse. Curse clasice. A devenit masina de epoca. Politehnica nu a mai avut buget pentru 1325. Si a venit revolutia, alte vremuri.
Si cat mi-as fi dorit sa mai am si eu loc in echipa.
Mi-ar placea sa mai surubaresc la o masina.

Ne auzim. Toate bune. RoAp
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

adi_lxndr
post Jun 18 2008, 02:53 PM
Post #10


LittleStar
Group Icon
*

Group: Stars
Posts: 5
Joined: 18-June 08
Member No.: 209



salut
am o dacie 1300 din 81 motor si cutie frantuzeasca, are gpl omologat (in garantie pana 05.2009), itp 04.2009, rca 09.2008, zgariata de diversi binevoitori prin parcari, stare buna de functionare, eu nu o mai folosesc.
1000 ron
astept un raspuns pe mail: adi_lxndr@yahoo.com


numai bine
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

Chelariu
post Jun 18 2008, 05:06 PM
Post #11


LittleStar
Group Icon
*

Group: Stars
Posts: 22
Joined: 30-January 08
Member No.: 83



Multumesc pentru raspuns. Intre timp, am mai avut cateva tentative esuate in debutul proiectului meu. Domnului cu 1300 din 81, ii adresez rugamintea sa imi trimita un set sumar de poze, exterior + motor, pe adresa de mail mariusdanielchelariu@yahoo.com, cu precizarea ca in 1981 se faceau Dacii 1300 cu bloc motor si cutie romanesti, care nu sunt de tipul 810-02, si care au "papuci" scurti la bara. De asemenea, alternatorul nu era Motorola, bobina de inductie nu era Ducellier, nu aveau frana de mana sub bord, si aveau ornamente laterale superioare din plastic negru. La fel, bordurile Jaeger, erau de mult inlocuite de cele ELECTROPRECIZIE.

Va multumesc tuturor, si astept raspunsurile solicitate,
Cu stima,
Daniel Chelariu
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

RoAp
post Jun 18 2008, 05:56 PM
Post #12


StarGazer
Group Icon
******

Group: Stars
Posts: 7,854
Joined: 2-January 08
Member No.: 31



QUOTE (Chelariu @ Jun 18 2008, 06:06 PM) *
Multumesc pentru raspuns. Intre timp, am mai avut cateva tentative esuate in debutul proiectului meu. Domnului cu 1300 din 81, ii adresez rugamintea sa imi trimita un set sumar de poze, exterior + motor, pe adresa de mail mariusdanielchelariu@yahoo.com, cu precizarea ca in 1981 se faceau Dacii 1300 cu bloc motor si cutie romanesti, care nu sunt de tipul 810-02, si care au "papuci" scurti la bara. De asemenea, alternatorul nu era Motorola, bobina de inductie nu era Ducellier, nu aveau frana de mana sub bord, si aveau ornamente laterale superioare din plastic negru. La fel, bordurile Jaeger, erau de mult inlocuite de cele ELECTROPRECIZIE.

Va multumesc tuturor, si astept raspunsurile solicitate,
Cu stima,
Daniel Chelariu


M-a uns la inima raspunsul dat colegului! 81 a fost inceputul dezastrului bietei Dacii.

Cea mai nefericita combinatie a fost modelul cu bare nichelate, tampoane mici, lampi mici pe spate si auxiliare de marsarier incorporate in panoul spate sub tripla spate. Patru faruri, masca si ochelari subtiri, bord 1300.
Legat de frana de mana, alternator, bord,bobina de inductie, aveti dreptate. Insa la inceputul anului au existat cutii french(aproximativ) si nu erau ornamente laterale de plastic. Lipseau in schimb lampile originale de semnal laterale, sigla UAP. Ulterior, in acelasi an au aparut lucasurile in combinatie cu bara neagra cu lampi de semnal incastrate in bara. Trecerea catre 1310. Si grila de aerisire spate coborata si micsorata la orizontala.

La modelul de care spun eu exista inca pompita spalator manuala. Mult timp si mocheta a venit cu decupajul pentru ea. Clantele erau nichelate, inca. Hibrid. Nu mai is sigr desi parca au schimbat si scaunele.
Si tineti minte ce combinatie avea instalatia electica. Faza scurta era pe interior. blocul de lumini era tot compact, nu se separase semnalul de lumini. Releul regulator era deja EP.

Toate bune . Succes in demersurile dumneavoastra. d1.gif
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

Blue Sun
post Jun 20 2008, 10:54 PM
Post #13


RisingStar
Group Icon
****

Group: Stars
Posts: 877
Joined: 1-January 08
Member No.: 22



interesant ... daca asa zici cum e scris, ma bate gindul si l-a o adica 1000 nu ii nu stiu ce
decit s-o dai la altul sau la Rabla ... trimte-mi ceva poze ...astept mousquetaire.gif



QUOTE (RoAp @ May 5 2008, 07:42 PM) *
Fa-mi oferta la un model 77. D1300.

Originala, stare de colectie. Schimbari: defazorul(facut la comanda),lampi laterale si sigla UAP modificate(puteam sa fac rost de ele insa prin furt, ori nu fac asta), esapamentul(imposibil sa reziste atatia ani, tubul coborator e original). Set Kolbenschmidt(mana mea dar nu se pune).

Puncte forte: volanul(stoc armata), cutia de viteze(128 dinti pe trenul fix, fara strop de uzura), tampoane mari
pe barele de protectie, capace de fabrica, lampi spate inclusiv auxiliarele de origine, calandru radiator, protectia fonica. Si nu in ultimul rand solex(serie mica). Sa va aud.


User's Signature

Deși trepte osebite le-au ieșit din urna sorții,
Deopotrivă-i stăpânește raza ta și geniul morții;
La același șir de patimi deopotrivă fiind robi,
Fie slabi, fie puternici, fie genii ori neghiobi!

Mihai Eminescu
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

Chelariu
post Aug 6 2008, 09:39 PM
Post #14


LittleStar
Group Icon
*

Group: Stars
Posts: 22
Joined: 30-January 08
Member No.: 83



QUOTE (RoAp @ Jun 18 2008, 06:56 PM) *
M-a uns la inima raspunsul dat colegului! 81 a fost inceputul dezastrului bietei Dacii.

Cea mai nefericita combinatie a fost modelul cu bare nichelate, tampoane mici, lampi mici pe spate si auxiliare de marsarier incorporate in panoul spate sub tripla spate. Patru faruri, masca si ochelari subtiri, bord 1300.
Legat de frana de mana, alternator, bord,bobina de inductie, aveti dreptate. Insa la inceputul anului au existat cutii french(aproximativ) si nu erau ornamente laterale de plastic. Lipseau in schimb lampile originale de semnal laterale, sigla UAP. Ulterior, in acelasi an au aparut lucasurile in combinatie cu bara neagra cu lampi de semnal incastrate in bara. Trecerea catre 1310. Si grila de aerisire spate coborata si micsorata la orizontala.

La modelul de care spun eu exista inca pompita spalator manuala. Mult timp si mocheta a venit cu decupajul pentru ea. Clantele erau nichelate, inca. Hibrid. Nu mai is sigr desi parca au schimbat si scaunele.
Si tineti minte ce combinatie avea instalatia electica. Faza scurta era pe interior. blocul de lumini era tot compact, nu se separase semnalul de lumini. Releul regulator era deja EP.

Toate bune . Succes in demersurile dumneavoastra. d1.gif



Multumesc pentru precizari si urari. Si eu am completat in colectia de informatii unele citite in raspunsul dumneavoastra.
Va multumesc.
Anuntul este inca valabil! Nu se grabeste nimeni!

Cu stima,
Daniel Chelariu
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

Miker
post Oct 18 2008, 09:57 AM
Post #15


LittleStar
Group Icon
*

Group: Stars
Posts: 6
Joined: 18-October 08
Member No.: 536



O Dacie 1300 frantuzeasca model din 77' cam la ce pret ajunge ?starea masinii e buna , merge Dacia si cu 140 km/h , chiar ma si mir smile.gif

Edited by Miker: Oct 18 2008, 09:59 AM
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

masterliviu
post Oct 18 2008, 10:21 AM
Post #16


LittleStar
Group Icon
*

Group: Stars
Posts: 14
Joined: 23-March 08
From: Timisoara
Member No.: 127



QUOTE (Miker @ Oct 18 2008, 10:57 AM) *
O Dacie 1300 frantuzeasca model din 77' cam la ce pret ajunge ?starea masinii e buna , merge Dacia si cu 140 km/h , chiar ma si mir smile.gif

cateva sute de euro..asta depinde si de starea tehnica si estetica.
sincer..nu stiu ce bani pot lua pe ea...poate ca nu ar fi rau sa intri in programul ,, Rabla''.


User's Signature

BRING THE HEAVEN DOWN
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

Chelariu
post Oct 18 2008, 10:56 AM
Post #17


LittleStar
Group Icon
*

Group: Stars
Posts: 22
Joined: 30-January 08
Member No.: 83



Undeva pe la 4-500 de euro, depinde scopul pentru care este achizitionata. daca este achizitionata pentru restaurare, poate atinge 500 de euro , daca este pentru a se folosi , adica la pret de targ, nu cred ca sare de 300.
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

Miker
post Oct 18 2008, 11:14 AM
Post #18


LittleStar
Group Icon
*

Group: Stars
Posts: 6
Joined: 18-October 08
Member No.: 536



pai acuma asta depinde de tine sau de cine e doritor sa o cumpere , partea cu targul sau cu restaurarea nu ma mai priveste pe mine , fiecare face ce vrea cu masina lui . Daca cumva esti interesat as putea pune niste poze cu ea sa iti faci o parere
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

Chelariu
post Oct 18 2008, 11:25 AM
Post #19


LittleStar
Group Icon
*

Group: Stars
Posts: 22
Joined: 30-January 08
Member No.: 83



Pentru moment, nu sunt interesat, dar ati putea pune niste poze, ca sa ne facem o idee si sa facem o estimare mai corecta.
Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

vesperala
post Oct 18 2008, 11:25 AM
Post #20


Miradoniz
Group Icon
**********

Group: *vesperala*
Posts: 37,072
Joined: 30-December 07
From: În castel de treci prin colonade...
Member No.: 1



QUOTE (Miker @ Oct 18 2008, 12:14 PM) *
pai acuma asta depinde de tine sau de cine e doritor sa o cumpere , partea cu targul sau cu restaurarea nu ma mai priveste pe mine , fiecare face ce vrea cu masina lui . Daca cumva esti interesat as putea pune niste poze cu ea sa iti faci o parere

poze nu ar strica oricum să pui, poate fi altcineva interesat

topic separat, desigur..smile.gif
o zi bună


User's Signature

O raclă mare-i lumea. Stelele-s cuie/Bătute-n ea Ɵi soarele-i fereasta/La temniƣa vieƣii
Mihai Eminescu

Stelele-n cer, deasupra mărilor, ard depărtărilor, pùnă ce pier...

Go to the top of the page
PM
+ Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th July 2018 - 10:15 PM
Arta si savoare www.iconcert.ro
 Vesperala Forum