![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() StarGazer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Stars Posts: 7,854 Joined: 2-January 08 Member No.: 31 ![]() |
Personal is de acord cu poligonul la examen. As merge pana la a impune scolilor de soferi numar minim de ore din total alocate poligonului. Lor nu le convine. Le omoara masinile. Si la consum si la ambreiaj la proba rampa. Deh.
Exista ideea falsa ca inveti sa conduci dupa ce iei examenul si faci kilometri. O prostie mai mare n-am auzit. Poligonul este gandit sa te familiarizeze cu masina, de orice tip ar fi ea. Sa o stapanesti din reflex. Apoi o sa iti stea mintea doar la trafic si reguli de circulatie. Povestea cu transmisiile automatice exista si in Germania. Nu stiu acum daca mai este. Treaba este ca un driver care stie doar automatica va avea dificultati majore pe cutie manuala. Dau un exemplu. Scapatul brusc al piciorului de pe ambreiaj la o trecere de pietoni activa. Si accidentul ii doar chestie de timp. Revenirea la examen in poligon ii consecinta data tot de statistica. Nu are de-a face coruptia sau mai stiu eu ce. Ci doar de componenta numita stapanirea masinii . Asta este scopul. Pana la urma nu-i chiar un capat de tara. Eu am dat in aceeasi zi toate probele. Condusul noaptea ca proba e relativ. Pentru ca problemele mari is la sosea noaptea. Ori examenul se da in oras in general. Needificator legat de jocul luminilor si modul de conducere cu ochiul pe marginea drumului si evitarea orbirii, in fine stiti. Ca idee proprie as renunta in poligon la parcare cu spatele pe stanga la final si as introduce popice la celelalte parcari. Nu doar marcaj pe sol. Pana la urma se parcheaza intre masini, obstacole, nu la punct dat. |
![]()
Post
#22
|
|
![]() SuperStar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Stars Posts: 1,382 Joined: 16-December 08 From: Cluj Napoca Member No.: 668 ![]() |
Ca idee proprie as renunta in poligon la parcare cu spatele pe stanga la final si as introduce popice la celelalte parcari. Nu doar marcaj pe sol. Pana la urma se parcheaza intre masini, obstacole, nu la punct dat. Exact. Eu de exemplu stiu sa bag masina intre 2 masini, fara nici o problema, cu spatele le fac mai bine decat perfect. Pot sa pun masina la 5 cm intr-o parte si cealalta fata de cealelalte masini, dar daca imi tragi 2 dungi pe asfalt, si ma pui si o pun intre linile alea 2, nu stiu daca m-as descurca. Eu parchez doar din oglinzi, fara oglinzi, as fi mort. Cand am facut scoala de soferi, nu le aveam cu oglinda, adica, ma uitam in oglinda ca bou la poarta noua, ca nu stiam ce trebe sa vad in ea, si nu-mi dadeam seama ce si cum e acolo. Acum, fara oglinzi, nu pot sa conduc. ![]() ![]() |
![]()
Post
#23
|
|
![]() RisingStar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Stars Posts: 877 Joined: 1-January 08 Member No.: 22 ![]() |
eu as vrea sa dau examenul pentru B
![]() nu de alta ca am vazut multi tipi care sa se dea rotunzi fata de fete conduc c-a la cursele need 4 speed ... usor si fara indoituri la masina ![]() ![]() Deși trepte osebite le-au ieșit din urna sorții,
Deopotrivă-i stăpânește raza ta și geniul morții; La același șir de patimi deopotrivă fiind robi, Fie slabi, fie puternici, fie genii ori neghiobi! Mihai Eminescu |
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd February 2019 - 03:11 PM |